Pieni präntti, paras präntti.

Terve! Mun nimi on E---- ja tämä on mun varsin default-asuinen blogi. Oon aina ihastellu blogien ideaa, mutta yritykset ovat lässähtäneet alkuinnostuksen jälkeen. Eka blogi oli joskus osoitteessa uglyyra.blogspot.com. En tiiä onko se vielä siellä (näyttäis olevan, yllättävää). Sitä jopa luki joku joskus. Hurjasti tullu rispektiä vieraskirjaankin, heh.

Mulla oli sillon suuret suunnitelmat. Tai onhan mulla nykyäänkin, erotuksena on vaan se, etten enää ees oikeen toivo niitten toteutuvan. Ainakaan tarpeeksi että vetäisin pömelit jos niistä ei tuu mitään. Tykkään kyllä ton ekan jutun ulkoasusta ja värimaailmasta ja asioista. Siitä vaan koitui ongelmia kun rupesin säätämään sitä tässä joku aika sitten (yrittäessäni elvyttää hauskuutta). Siellä oli jotain käyttäjien luomia pohjia, josta tuokin oli versio, ja sitten kun menin elvyttämään hauskuutta, ne olikin poistettu ja systeemit oli muuttunu.

Kummallista miten elämästä jää jälkiä. Tuokin vanha blogi on semmonen. Jotenkin ne on ihan turhia, mutta silti niin rakkaita, ettei raskis heittää roskiin tai poiskaan. Nuo tuon blogin ajat oli aika synkkiä, mutta samalla varsin iloisia ja hauskoja. Synkistelin keskenäni ja pidin hauskaa nettitovereitten kanssa. Sosiaalinen elämäni oli internetissä. Se oli erilaista, rakasta aikaa.


edit: Laitetaan nyt tuo vanha kuvatuskin tuonne sivuun. Otettu kai joskus 2002-03. Mulla oli ihana tukka.