Yo-talolla oli eilen suuri kulttuuritapahtuma. Hollannin isot pojat kävi pistämässä paikat järjestykseen.

Orgue Electronique tykitti ensin semmosta settiä että olin vallan hämmästynyt. Sitten hain kupin teetä, ja kun tulin takaisin saliin, Legowelt räjäytti pankin. Ja isosti. Meni helposti elämäni Top 4 keikat -listalle. Sijoituksesta en ole vielä varma. Jotenkin ei meinaa luonne antaa periksi antaa sille sitä ykköstilaa, koska koko ajan uskottelen itselleni että "ei se nyt NIIN hyvä voinut olla". Vertailu on hankalaa kun olen todistanut menneisyydessä lähinnä kitaranrämpytyskeikkoja. Mutta olihan se hienoa. Jopa minä, joka en tästä musiikista mitään ymmärrä, olin varma jytkeen laadusta.

Olen vieläkin ihan liekeissä. Piti oikein yöllä metsästää Tampereen keskustasta tapahtuman mainos itelle matkamuistoksi. Eniten harmittaa, etten uskaltanut mennä hytkymään tanssilattialle, kun olen ollut koko viikon sairaana. Kuumetta ei enää ole, mutta siinähän olisi vallan villiintynyt!

Ette tiedä mitä ootte missanneet.