Jo nyt on pe**ele ettei tässä maassa saa töitä. Minussa ei ole tasan yhtään mitään vikaa.

Minä osaan lukea, minä osaan laskea, minä osaan käyttää kassakonetta, minä osaan ommella, minä osaan hyllyttää, minä osaan lajitella, minä osaan pukea mallinuken, minä osaan auttaa ihmisiä löytämään tarvitsemansa asiat, minä osaan siivota, minä osaan kirota tyhmiä asiakkaita mielessäni samalla kun palvelen heitä hymyssä suin, minä osaan inventoida, minä osaan neuvoa ihmistä ottamaan klamydiapissanäytteen oikein, minä osaan laulaa, minä osaan tanssia, minä osaan kirjoittaa, minä osaan oppia asioita, minä osaan näyttää kiireiseltä tekemättä yhtään mitään niin että asiakas ei uskalla kysyä neuvoa, minä osaan kantaa kahvikupin ja lautasen pöytään, minä osaan juoda kahvia takahuoneessa, minä osaan sanoa ihmiselle ettei hän ole tervetullut, minä osaan pyytää ihmiseltä henkilöllisyystodistuksen, minä osaan soittaa hätänumeroon, minä osaan minä osaan minä osaan minä osaan.

MINÄ olen suorittanut sen kuuluisan HYGIENIAPASSIN, josta ei ole tähän mennessä ollut yhtään mitään hyötyä, ja olisin tiennyt ne samat penteleen asiat ilman sitä hemmetin testiäkin.

VITTU MINÄ OSAAN MYÖS SAATANA KIROILLA.

Ärsyttää ja ahistaa ihan vitusti. Minä tarvin niitä töitä. Haluan rahaa. Haluan tauon opiskelusta. Haluan nähdä muutakin siellä Australiassa kuin sen hemmetin yliopiston ja kämppäni takapihan. Vaikka edes sen hemmetin Sydneyn oopperatalon.

On yksi asia mitä minä en osaa. En ilmeisesti osaa myydä itseäni työnantajille.

:(