Nelosena viimeksi postaamassani listassa olisi sitten mainio ruotsalaisessa keikkabussissa kuvattu rämistys:
Meshuggah - New Millennium Cyanide Christ
Tästä tulee vaan aina hyvälle tuulelle.
tiistai, 8. elokuu 2006
tiistai, 8. elokuu 2006
Ajatuksia yleisestelmenosta, maailmasta ja musiikista ja leffoista 24-vuotiaan etnomusikologin silmin.
Kommentit